Customer Service Rep - Work at Home - English Only
Hiring Help
Québec, QC, Canada
Apply to this Job

Overview

 

This job is posted by HIRING HELP on behalf of our client. We perform the initial screening and interviewing for the client.

If you pass the initial stages, the client will perform a final interview.

Once hired you work directly for and are an employee of our client, NOT Hiring Help.

We are seeking to add Full time Call Center Representatives to join our team to provide the best service to people all across the country. We are seeking people who want to be the best and work for the best.

Hours: This is a full time permanent role for five days a week. The two days off will be 2 consecutive days but will not necessarily be Saturday and Sunday. They are hiring for various shifts. This role is 40 hours a week of consistent work.  

 

Compensation

 

  • Paid Training
  • Competitive Wages - $13.10 /hr + shift premiums
  • $2/hr bonus for overnight shift
  • A fun, casual work environment on site or virtual

 

In addition to the overall convenience, you’ll enjoy the many benefits of working from home!

  • Removing the cost, stress and time constraints of a daily commute
  • More work life balance

 

Responsibilities

  • Inbound Calls Only!
  • Handle and carefully respond to all customer inquiries by building excellent rapport & confidence, identifying their needs, and taking strategic action in a timely manner
  • Provide excellent customer service through active listening on every interaction
  • Troubleshoot and resolve customer issues through the use of desktop applications
  • Work with confidential customer information and treat it sensitively
  • Aim to resolve issues on the first call by being proactive and demonstrating advanced product knowledge

 

Qualifications

 

REQUIRED:

  • Flexibility to work any 8 hour shift during the 24 hours of the day, shift schedule will not change once you get it.
  • Ability to use Windows operating systems
  • Excellent multi-tasking skills
  • Excellent English communication skills 
  • Ability to type 25 wpm
  • Over 18 years of age
  • High School Graduate or GED

 

 

Apply now for a quick interview process!

 

**************************************************************************************************************************************************************************************

 

 

 

Aperçu

 

Cet emploi est publié par HIRING HELP au nom de notre client. Nous effectuons la sélection initiale et l'entretien pour le client.

Si vous réussissez les étapes initiales, le client effectuera un entretien final.

Une fois embauché, vous travaillez directement pour et êtes un employé de notre client, PAS de l'aide à l'embauche.

Nous cherchons à ajouter des représentants du centre d'appels à temps plein pour se joindre à notre équipe afin de fournir le meilleur service aux gens partout au pays. Nous recherchons des personnes qui veulent être les meilleures et travailler pour le mieux.

Heures: Il s'agit d'un poste permanent à temps plein pendant cinq jours par semaine. Les deux jours de congé seront de 2 jours consécutifs mais ne seront pas nécessairement samedi et dimanche. Ils embauchent pour divers quarts de travail. Ce rôle est de 40 heures par semaine de travail cohérent.

 

Compensation

 

Formation payante
Salaires concurrentiels - 13,10 $ / h + primes de quart
Bonus de 2 $ / heure pour le quart de nuit
Un environnement de travail ludique et décontracté sur site ou virtuel


En plus de la commodité générale, vous profiterez des nombreux avantages du travail à domicile!

Éliminer les contraintes de coût, de stress et de temps d'un trajet quotidien
Plus d'équilibre entre vie professionnelle et vie privée


Responsabilités

Appels entrants uniquement!
Traitez et répondez soigneusement à toutes les demandes des clients en établissant d'excellents rapports et confiance, en identifiant leurs besoins et en prenant des mesures stratégiques en temps opportun
Fournir un excellent service client grâce à une écoute active à chaque interaction
Dépanner et résoudre les problèmes des clients grâce à l'utilisation d'applications de bureau
Travaillez avec des informations client confidentielles et traitez-les avec sensibilité
Visez à résoudre les problèmes dès le premier appel en étant proactif et en démontrant une connaissance avancée des produits


Qualifications

 

OBLIGATOIRE:

Flexibilité pour travailler n'importe quel quart de 8 heures pendant les 24 heures de la journée, l'horaire de quart ne changera pas une fois que vous l'avez obtenu.
Capacité à utiliser les systèmes d'exploitation Windows
Excellentes compétences multitâches
Excellentes compétences en communication en anglais
Capacité de taper 25 mots par minute
Plus de 18 ans
Diplômé du secondaire ou GED

 


Postulez maintenant pour un processus d'entretien rapide!

Apply to this Job